وقتی از همه جا ناامید شدی
رو به کوهی وایسا و فریاد بزن ...
آیا هنوز امیدی هست ؟
خواهی شنید ...
هست ... هست ... هست ...
![]()
کوچکتر که بودیم ایمانمان بزرگتر بود ، بادبادک می ساختیم ،
نمی ترسیدیم باد نباشد ...
![]()
ماهی ها وقتی گرسنه می شوند به دام می افتند .
![]()
لازم نیست حتما به دیوانه خانه ای سر بزنیم تا متوجه ذهن های پریشان شویم ؛
سیاره ما آسایشگاه روانی کهکشان هاست
من چیزهای ساده را دوست دارم ......ما را در سایت من چیزهای ساده را دوست دارم ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66